Det er nemt og hurtigt at blive kunde i SundVikar, og vi venter bare på at kunne hjælpe dig med din første opgave. Kontakt vores kundechefer allerede i dag, og fortæl mere om lige præcis din situation og dine behov. Så vil vi meget gerne kigge ind i muligheden for et samarbejde.
Vores samarbejde er baseret på åben kommunikation og din mulighed for at kunne få fat os – hver gang. Tilgængelighed er et nøgleord i SundVikar, og vi vægter lave svartider højt, så du kan altid komme i kontakt med os uanset, hvad det drejer sig om.
Vores kundechefer bliver dit faste kontaktpunkt, som du altid kan række ud til, hvis du skal drøfte din aftale eller skal bruge indsigt i, hvordan vi griber din opgave an fra dag til dag. Kundecheferne tager meget gerne ud af huset til et fysisk møde, hvis du skulle være interesseret i det.
SundVikars telefoner er desuden åbne alle årets dage i tidsrummet klokken 06.00-24.00. Her sidder vores øvrige medarbejdere altid klar til at hjælpe og assistere dig.
Som kunde får du adgang til Temponizer-værktøjet, som du bl.a. bruger at bestille vagter. Det er et digitalt redskab, som du altid kan have ved hånden, hvis du med kort varsel står og skal bruge en vikar.
Inden du kommer i gang som kunde, får du en grundig introduktion til Temponizer af en af vores kundechefer. De vil vise dig, hvordan du mest effektivt kan bruge værktøjet, så du bedre kan løse dit arbejde.
Temponizer er både brugervenligt og intuitivt at bruge. Men skulle du alligevel have hjælp efter din introduktion, når du sidder med selv, så vil vi altid meget gerne hjælpe dig.