Ny “aftenklar”-funktion på SundVikar-appen

 

Publiceret 31. marts 2023

Står du og har lyst til en aftenvagt? Hvis ja, så kan du nu nemt og hurtigt give os besked via en spritny funktion i SundVikar-appen. Vi kalder den “aftenklar”. Læs med her, og bliv klogere på det hele!

Sådan virker det

Med aftenklar-funktionen kan du med ét tryk på din telefon (eller dit vikarlogin) vise vores bookingkonsulenter, at du er til rådighed og står klar til en vagt senere samme dag. På den måde dukker dit navn op i vores system, hvis en bookingkonsulent får en vagt ind, som passer til din profil og dine præferencer. Har du allerede vist, at du står til rådighed, kan du nemmere og hurtigere blive booket på vagten.

Det eneste, du skal gøre, et at åbne din SundVikar-app, navigere til forsiden og finde boksen med overskriften “akutvagt i aften”. Her trykker du blot ja, og så modtager vores medarbejdere en notifikation om, at du er klar til en vagt.

Du har også mulighed for at tilføje en kommentar, hvis du gerne vil gøre vores medarbejdere opmærksom på et eller andet specifikt i forbindelse med vagtbookingen. Det kan eksempelvis være, om du foretrækker hjemmepleje eller plejecentre – eller noget helt tredje.

Tænk dig om før du sætter dig aftenklar

Det er vigtigt, at du rent faktisk er til rådighed og tager telefonen, hvis/når vi ringer til dig. Det er nemlig dig, vi kontakter, hvis vi får en vagt ind.

Er du kommet til at stille dig aftenklar ved et uheld, eller er du alligvel ikke klar til en aftenvagt, så kan du altid fortryde, at du har stillet dig aftenklar. Så trykker det blot på knappen Jeg kan ikke alligvel. 

Brug for mere hjælp?

Har du brug for en mere visuel gennemgang af aftenklar-funktionen, så kan du se nedenstående video. Her forklarer vores rekrutteringskonsulent Jeanet, hvad der er op og ned, og du kan se hende gå igennem processen fra A-Z.

 

Har du brug for hjælp?

Mine kollegaer og jeg er altid tilgængelige, hvis du har brug for assistance.

PiaMaria Manou Søgård
HR- og rekrutteringskonsulent